Bakkie thee



Dit bakkie thee doen was mijn geluk vandaag.
Ik voelde het gisteren al aankomen. Ik heb een weekend alleen zijn nodig. Dat gebeurd vaker na een drukkere periode waarin ik veel indrukken opdoe. Dan is er geen ruimte voor de liefste vrienden, de liefste voor kusjes en misschien ook niet zoveel voor dochters. Dan is er eigenlijk alleen ruimte voor alleen zijn.

Ik ging naar een leuke plek. Waar ik heerlijk in een hoekje kon zitten. Waar ik zag dat een mooie dame haar verjaardag zou gaan vieren. Ze kwam even bij me zitten en we hadden een leuk gesprekje. Ik maakte later zelfs kennis met haar zoon!, en ging weer terug naar mijn hoekje. Betty Boop hield me in de gaten. Ik dronk dus thee en at een lekkere tosti. En verbleef een paar uur daar op mijn plekje. En kwam weer een beetje tot mezelf.

Het weekend is nog niet voorbij.

Reacties