Jarig

 Wil je nog wat van mijn bevallingsverhaal horen? Vraag ik oudste dochter, ik spreek haar via onze mobiel. 

Haar antwoord is zo dat ik opvat dat ik geen bevallingdetails deel. Ook goed.

28 jaar geleden alweer werd ik voor het eerst moeder van deze dochter en dat is echt nog niet zo lang geleden.

Ze hield van dansen, kleine insectenbeessies, van K3, de eerste lichting dan wel he! Ze was dol op sint en piet en Halloween. Met deze viering wilde ze haar cowboypak aan.

Ze werd oudere zus en was dat met volle overtuiging. Zoals ze vrijwel alles met volle overtuiging deed en doet.

Nu is ze partner van James, inwoonster van Bournemouth. Dierenmoeder van Gizmo, Eevee, Ninja en Wizzy. Owner van een pruikenwebshop en een doggydaycare. Ze kookt lekker, houdt van tatoeages en leuke wandelingen met Wizzy.

Wij houden van haar. Wij missen haar. Ik mag gerust het woordje wij gebruiken want ik weet dat dat zo is.

Ze heeft me alle mooie en minder mooie hoeken laten zien van het moederschap. Ik had dat nodig. Ik bewonder haar voor wie ze is en wat ze doet.  Love you, mooie dochter. 28 jaar! Sodemieters...!!



Reacties