Verhaaltjes

 Één van mijn vriendinnen werkt al jaren als zelfstandige in het culturele leven in Den Haag. Zo heeft ze oa het Oppimpatelier opgezet en uitgewerkt, met leuk succes. Naar de gemeente toe mag ze een verslag uitwerken en indienen. Voor mij heeft ze een geweldige opdracht: verhaaltjes maken van hoe de meewerkende vrijwilligers hun tijd bij het Oppimpatelier ervaren. Dus ga ik enthousiast aan de slag.

En spreek twee bevlogen vrouwen die allebei op hun eigen manier, en daar ligt voor mij de uitdaging!, over hun werk bij het Oppimpatelier vertellen. Allebei vrouwen die graag mensen ondersteunen en creatief bezig kunnen en willen zijn. Allebei vrouwen die de kracht en het plezier opgedaan bij het Oppimpatelier met mij willen delen. We hebben leuke en mooie gesprekken.

Het eerste verhaaltje vloeit vrij makkelijk vanuit mijn hoofd op papier. Het andere verhaaltje spreekt andere talenten bij mij aan voordat het op papier staat. Allebei de verhaaltjes maken mij blij en trots.

Trots ben ik ook op mijn vriendin, die met haar creatieve en organisatorische input iets moois heeft opgezet in Den Haag.

Reacties